ankieta blogowa 2018


Zastanawiałeś się kiedyś, czym tak naprawdę jest blog? Kolejnym z mediów, formą ewolucyjną popularnych niegdyś forów dyskusyjnych czy może rodzajem interakcji grupowej? A może jeszcze czymś innym? Zastanów się - Twoja odpowiedź może wiele zmienić.

Jak wiele? Już tłumaczę. Wobec mojej skandalicznej wręcz absencji na blogu i nie poprawiającym sytuacji cięciu zasięgów przez Facebooka, postanowiłam, że szukanie rozwiązania w pojedynkę będzie jak błądzenie po lesie w środku nocy. Na nic mi trendy i błyskotliwe rozwiązania Koleżanek i Kolegów "po fachu", jeśli nie będę wiedziała, czego oczekujesz Ty - mój Czytelnik. Dlatego też przygotowałam krótką ankietę, składających się z absolutnie standardowych pytań dotyczących blogowego czytelnictwa, w tym - czytelnictwa Normalności; w ten sposób mam nadzieję dowiedzieć się, czego oczekujesz zarówno od szeroko pojętych treści w sieci, jak i konkretnie od tego miejsca. Innymi słowy: w zamian za Twoje pięć minut uwagi mam do zaoferowania miejsce, którego szukasz w Internecie. Co Ty na to?

Pod spodem zamieszczam osadzoną ankietę; można dostać się do niej również tędy. Mile widziane są również wszelkie formy interakcji, bo o to w tej zabawie przecież chodzi. Na dniach mam nadzieję ruszyć z odkurzoną i wyfroterowaną Normalnością, bo pustka z minionych tygodni jedynie mnie zatrważa i wywołuje żałość... ;-) Zatem - do szybkiego zobaczenia. I dzięki!

Komentarze

INSTAGRAM