Twórcy polecają Twórców - Share Week 2017


Zaczął się ten miły czas, kiedy w internetach robi się sympatycznie i niezwykle odkrywczo. Chociaż akcję śledziłam już w zeszłym roku, dopiero dziś dołączam się do tego naszego święta wspaniałości.

Share Week to chyba najsympatyczniejsza z akcji blogosfery. Najsympatyczniejsza, bo fakt, że daje twórcom możliwość zaistnienia, jest dopiero początkiem. Bo przede wszystkim dzięki tej akcji poznaje się nowe miejsca w sieci, nowych ludzi, zyskuje się nowe inspiracje, poszerza wiedzę... I tak dalej, i tak dalej, jest co wymieniać. Jestem jednak zdania, że najfajniej jest samemu się przekonać - dlatego zabieram się za swoje polecajki i zostawiam link do bloga Andrzeja Tucholskiego - jakbyście też chcieli się dołączyć. Bo przecież chcecie, no nie?

Moje typy są dość zróżnicowane - pod względem tematycznym oraz pod względem popularności. Jednak wszystkie trzy niezmiennie umilają mi gubienie się w internetach, więc nie mogłabym ich nie wyróżnić.


Lekturę tekstów zawsze, ale to zawsze zaczynam od wpisów mojej ulubionej Autorki. Na jej bloga trafiłam jakieś dwa lata temu - i od razu się wciągnęłam. To nie tylko tematyka i styl pisania, ale też pewien rodzaj niecodziennej charyzmy i umiejętności oddawania emocji takimi, jakimi są. Za fantazję, przeurocze zdjęcia i Elfa Pogardy: Riennahera! Czy wspominałam już, że to jej teksty zainspirowały mnie do założenia Normalności?



Taka fanka Bałkanów jak ja nie mogłaby obejść się bez ludzi sobie podobnych. Zwłaszcza, jeżeli dobrze piszą i wrzucają piękne zdjęcia pięknej Chorwacji. Jak tu zatem obyć się bez Eweliny z Polako.eu? Zajrzyjcie koniecznie - dla pasji do pisania i zamiłowania do krajobrazów Chorwacji, które wypływa z każdego tekstu, dla ogromu pracy włożonego w stworzenie bloga i dla fajnych pomysłów. Ewelina to moja ulubiona Polka mieszkająca w Chorwacji.


Obok czytania, co nadają z Londynu i o tym, co jeszcze mogłabym zobaczyć w urokliwej Chorwacji, przejawiam nigdy nie wyjaśnione zainteresowanie psychologią. W związku z tym do wspaniałej trójki muszę wręcz przyłączyć Joasię z Króliczka Doświadczalnego - za dobór tematów, umiejętność przelania wiedzy w przystępnie napisane teksty i za szalenie wielkie zbiory linków na interesujące tematy. Asia to chodzący dowód, że wykształcenie można połączyć z pasją i jeszcze przy okazji stworzyć z tego coś dla innych.

Jak mogę podsumować mój wybór? Na pewno chcę Wam podziękować, że piszecie. Poprosić, żebyście pisały dalej. I życzyć sukcesów, mnóstwo sukcesów, i czerpania przyjemności z pisania i w ogóle wszystkiego, co miłe i wspaniałe. Serdeczności!

Komentarze

INSTAGRAM