leniwa niedziela #6


Gubię się ostatnio w ładnych zdjęciach jak dzika. Jestem prawie przekonana, że moi znajomi mają już dość moich notorycznych lajków pod WSZYSTKIM, co ładne - a zawsze myślałam, że jestem poukładanym fejsbukowiczem... Mimo wszystko na Waszą wyrozumiałość liczę bardzo mocno. Naprawdę mam ładne rzeczy, no.

Wakacyjne krajobrazy
Na fanpagu Arteide można podziwiać galerię obrazów wpasowanych w kadry zdjęć. I obrazy, i zdjęcia są przepiękne, więc czuję się trochę, jakbym była na wycieczce. Coś takiego powiesiłabym na ścianie bez wahania.

Niech mi ktoś jeszcze powie, że kobiety mają lepiej

C. Cassandra przejrzała na wylot typową kobietę - i to w całkiem miłym stylu. Tak może wytykać moje potyczki z codziennością bez przerwy, za to po prostu nie sposób się obrazić.

Blog: Gods Promote Me
Paula na swoim blogu przede wszystkim gotuje, trochę podróżuje i robi świetne zdjęcia. Tutaj akurat Paryż, który niezmiennie mnie urzeka - ale zajrzyjcie koniecznie na stronę, tam jest dużo więcej wspaniałości!

Wróżki, rzeźby i dmuchawce
Jak to nie jest piękne to nie wiem, czy jest w ogóle sens zaprzątać sobie głowę sztuką. A tutaj jeszcze filmik, żeby nie było, że to tylko stoi i wygląda.

Nigdy nie byłam wielką miłośniczką sesji wszelakich. No okej, są bardzo ładne, miłe dla oka, ale zazwyczaj obejrzę i zapomnę. Chyba, że to moja sesja, wtedy wywołam na pamiątkę i włożę do albumu. Zmieniłam zdanie, kiedy zobaczyłam sesję pewnej pary w... Krainie Czarów. I to takiej prawdziwej, najprawdziwszej. Wielkie brawa dla Pani Fotograf i dla całego Zespołu!

Architecture & Design
Myślę, że Architecture & Design nikomu nie trzeba przedstawiać. A jeśli trzeba, jest mi szalenie miło, że akurat mnie to przypadło w udziale. A&D to strona zbierająca wszystkie możliwe cudowności okołoarchitektoniczne. Moja najświeższa inspiracja, przeglądam i lubię. Bardzo.

Hau, miau
No to już są wyżyny kiczu, polecać słodkie pieski. Ale ten jest tak uroczy, że nie da się tego sobie odmówić, NO NIE DA SIĘ. Oficjalnie to najcudowniejszy pies na globie, oczywiście zaraz po moim.

Komentarze

INSTAGRAM