leniwa niedziela #5

W dzisiejszej odsłonie: dużo zdjęć, bo zgubiłam się na Bored Panda, podśmiechujki z rodzicielskich post-itów i link udowadniający, że internety Riennahery są ciekawsze niż moje. I megahiperfajna muzyczna inicjatywa.

Nie ma rzeczy niemożliwych
Perfekcyjne zdjęcia ślubne? Proszę bardzo! Zanim przedstawisz listę oczekiwań swojemu fotografowi, przygotuj się na najgorsze ćwiczenia w terenie. Biała suknia na pewno będzie pomocna.

Największy zespół na świecie
Rockin' 1000 to taka miła inicjatywa, podczas której przeszło 1000 osób wykonuje sobie piosenki. Powyżej Seven Nation Army, świetna atmosfera, mega energia, a synchro takie, że aż mi wstyd. To chyba najprzyjemniejszy link minionych dni.

Dostosuj się do swoich czasów
To, kiedy się urodziłam, do czegoś zobowiązuje. W '93 na przykład królowały suszone pomidory. Jak już będę bogata, będę wierna tej tradycji.

Jak rozmawiać z dzieckiem
Nie wiem, jak Wy, ja bym doceniła poczucie humoru. Nawet bym na zapas pozmywała.

Do poczytania
Nie jestem wierną fanką blogów o modzie i urodzie. Nawet taką niewierną nie jestem. Ale moje włosy stale dbają, żebym nie miała za niskiego ciśnienia, a blog Marty jest naprawdę solidny - a Autorka naprawdę kompetentna. Skarbnica wiedzy tak trochę.

Zniszczę Ci zabawę
Tak jak Bored Panda zniszczyła ją mi. Lubisz efekty specjalne takie, jakimi są? Zignoruj ten link. Serio.

Chorwacjaaaaaaa ♥
Dawno nie pisałam nic o Bałkanach, nie? :D
No to teraz wisienka na torcie, blog naprawdę fantastyczny, przewspaniały, i to nie tylko dlatego, że o Chorwacji. Odwiedzajcie tłumnie!


Komentarze

INSTAGRAM