leniwa niedziela #2

Dziś niedziela podwójnie niedzielna, bo Święta. A jak Święta, to i poniedziałek będzie niedzielny. A reszta tygodnia jakby lżejsza. Mimo to zapraszam na tygodniowy przegląd internetów, fajności i świętego spokoju nigdy za wiele.

Stare Katowice
Przecudowny fanpage dla wszystkich z Katowic i okolic, tych co Katowice odwiedzili i tych, co dopiero planują. No i wreszcie dla fanów architektury i zmian urbanistycznych. Prawdziwe perełki z bardzo szerokiego przekroju czasowego, przepadam za każdym razem, jak tylko tam zajrzę.

Nie bardzo wiem, jak określić bohaterów rysunków Agi, ale wiem, że jej prace są fenomenalne. Oglądajcie, podziwiajcie, można nawet sobie zamówić jakiegoś stworka na ścianę albo torbę! Ja jestem wierną fanką.


Jak tak niestrudzenie przemierzałam internety, trafiłam na bloga do Vojcikowny. Przeczytałam jeden wpis. Drugi. Zostałam. I będę zaglądać. Przyłączycie się?



W tym tygodniu wybór padł na Plagę samobójców Suzanne Young. Ot, zwykła młodzieżówka - ale póki co wydaje się być wciągająca, poza tym dalej szukam czegoś na miarę mojego ulubionego Delirium. No i do przeczytania sprowokowała mnie jakaś internautka, która na stronie Empiku napisała, że jedyne, co powoduje ta książka to namawianie młodych ludzi do popełniania samobójstw. Serio...? Jak skończę, dam znaka.
Jakkolwiek Beyoncé by nie była fenomenalna, kilka osób już jej depcze po paluszkach. Dziś dowód wyszperany niedawno, za tydzień - kolejny. Ja nie rzucam słów na wiatr.



Świetne wyzwanie na fejsbuku, mnóstwo cudownych krajobrazów i kolejna okazja, żeby się rozmarzyć nad podróżami małymi i dużymi. Autorką zdjęcia powyżej jest biorąca udział w zabawie autorka bloga My Sweet Escape.

Na koniec poważniejemy. Zapadł wyrok w sprawie Radovana Karadžicia, człowieka odpowiedzialnego za zbrodnie na Bałkanach w latach 90. Historia tworzy się na naszych oczach, warto to wiedzieć.




Mimo że kończymy poważnym akcentem, mam nadzieję, że druga odsłona Leniwej niedzieli przypadła Wam do gustu i znaleźliście tu coś dla siebie. Już Wam nie przeszkadzam, odpoczywajcie dalej!

Komentarze

INSTAGRAM